Accessibility Tools

РОЗВИТОК ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА

СТРІТЬЄВИЧ Тетяна Миколаївна

кандидат педагогічних наук,

доцент кафедри образотворчого мистецтва та дизайну

Кіровоградського державного педагогічного університету

імені Володимира Винниченка

e-mail: [email protected]

Анотація

У статті здійснено узагальнення поняття фахова компетентність вчителя образотворчого мистецтва. Пролонговано основні положення та принципи розвитку фахової компетентності у процесі професійної підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва.

Ключові слова: фахові компетентності, майбутні вчителі образотворчого мистецтва, професійна підготовка.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Гатальський В. Д. Культурно-образовательное пространство как социально-педагогическая система / В. Д. Гатальський // Педагогіка. – 2009. – № 3. – С. 52–58.

2. Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи / Н. М. Бібік, Л. С. Ващенко, О. І. Локшина та ін.; ред. О. В. Овчарук. – К., 2004. – 112 с.

3. Масол Л. Формування базових компетентностей учнів загальноосвітньої школи у системі мистецької освіти / [Л. Масол, Н. Миропольська, В. Рагозіна та ін.] за наук. ред. Л. Масол. – К.: Педагогічна думка, 2010. – 232 с.

4. Ревенко І. В. Художньо-естетична компетентність учителя як показник його професійної культури / І. В. Ревенко // Мистецтво і освіта. – 2007. – № 3. – С. 139–146.

5. Сотська Г. І. Естетично-професійна компетентність майбутнього вчителя образотворчого мистецтва http://lib.iitta.gov.ua

6. Овчарук О. Компетентності як ключ до оновлення змісту освіти / О. Овчарук // Стратегія реформування освіти в Україні. – К., 2003. – С. 183–186.