Accessibility Tools

МЕТОДИКА ПРОЛОНГОВАНОЇ ПІДТРИМКИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ТВОРЧОГО САМОВИРАЖЕННЯ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНИКА В ХУДОЖНЬО-ТВОРЧІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

ЖИТНІК Тетяна Сергіївна –

кандидат педагогічних наук, старший викладач

кафедри соціальної роботи, соціальної педагогіки та дошкільної освіти

Мелітопольського державного педагогічного університету

імені Богдана Хмельницького

https://orcid.org/ 0000-0003-2250-7251

е-mail: [email protected]

Анотація

  У статті розглянуто методику організації пролонгованої підтримки індивідуального творчого самовираження кожної дитини під час створення нею оригінального образу засобами живопису у художньотворчій діяльності; описані цикли творчих занять, як от: заняття-фантазування (малювання небувальщини, малюнок сновидінь); заняття-гра (малюнок-казка, асоціативне малювання, образний малюнок); малюнокекспериментування (спонтанний малюнок); трансформація натурної постановки.

Ключові слова: художньо-творча діяльність, діти старшого дошкільного віку, живопис, творче самовираження.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Гавриш Н. В. Розвиток мовленєвотворчої діяльності в дошкільному дитинстві: дис. доктора пед. наук: 13.00.02 / Наталія Василівна Гавриш. – К.: Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, 2002. – 438 с.

2. Житнік Т. С. Механізм формування художньо-творчої самоактивності у старших дошкільників засобами живопису / Т. С. Житнік // Науковий вісник МДПУ: Серія: Педагогіка. – Мелітополь: Вид-во «Мелітополь», 2014. – Вип. 13. – С. 136–141.


3. Житнік Т. С. Формування естетичної свідомості у дитини під час сприймання образів оточуючого середовища / Т. С. Житнік // Проблеми екологічного та соціально-правового розвитку Азово-Черноморського регіону: Збірник статей. – К.: Міленіум, 2013. – С. 148–164.

4. Сухорукова Г. В., Дронова О. О., Голота Н. М., Янцур Л. А. Образотворче мистецтво з методикою викладання в дошкільному навчальному закладі [за заг. ред. Г. В. Сухорукової]. – К.: Видавничий дім «Слово», 2010. – 376 с.