Accessibility Tools

ФЕНОМЕН ІНТЕГРАТИВНОЇ ОСВІТИ ЯК МЕХАНІЗМ ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

ПЛОТНИЦЬКА Оксана Віталіївна –

кандидат педагогічних наук, доцент

Житомирського державного університету імені Івана Франка

https://orcid.org/ 0000-0003-3770-977X

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті розглядаються головні чинники феномену інтегративної освіти майбутніх фахівців мистецького профілю зі спеціальності: 014.13 Середня освіта (музичне мистецтво) Вивчення дисципліни «Світова художня культура» розглянуто, як необхідна умова для підвищення рівня професійної майстерності, як один із факторів розвитку творчих здібностей майбутніх вчителів. Метою вивчення фахових дисциплін є не тільки набуття теоретичних знань, художньо-практичних умінь та навичок, а формування таких якостей майбутнього вчителя, які зумовлять його творчу професійну діяльність.

Ключові слова: феномен інтегративної освіти, дисципліни художньо-естетичного циклу, світова художня культура, професійна підготовка, майбутній учитель музичного мистецтва.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Доманский В. А. Литература и культура: Учебное пособие / В. А. Доманский. – М.: Флинта: Наука, 2002. – 368 c.

2. Плотницька О. В. Інтеграція різних видів мистецтва у процесі викладання дисциплін художньо-естетичного циклу: навчальний посібник / О . В. Плотницька. – Житоми: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2019. – 156 с.

3. Плотницька О. В. Застосування феномену інтеграції дисциплін художньо-естетичного циклу у професійній підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва / О. В. Плотницька // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка: науковий журнал. Педагогічні науки– Житомир: Вид-во Житомирського
державного університету імені Івана Франка – 2016. – №4(86). – С. 116–119.

4. Рахманова О. К. Художньо-творча синестезійність молодших школярів у «кольоровій» музиці / О. К. Рахманова // Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття: матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції. – Київ, – 2018. 121–124.