Accessibility Tools

НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО

БЕЗНОСЮК Олександр Олексійович 

кандидат педагогічних наук, професор, професор кафедри педагогіки та психології

Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті проаналізовано значний внесок у розвиток науки про школу видатного українського педагога Василя Олександровича Сухомлинського. В усіх педагогічних і публіцистичних роботах та й у самій педагогічній діяльності вченого-педагога червоною ниткою проходить ідея творчого дослідження. У багатьох своїх працях він відзначає, що педагогічна діяльність неможлива без елементу дослідження, бо вже за своєю логікою та філософською основою вона має творчий характер. На думку відомого педагога, кожна людська індивідуальність, з якою має справу вчитель – це певною мірою, своєрідний, неповторний світ думок, почуттів, інтересів.

Ключові слова: Сухомлинський, наука, науково-педагогічні дослідження, педагогічна діяльність, учитель.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Кловак Г. Т. Основи педагогічних досліджень: Навчальний посібник для вищих педагогічних навчальних закладів. – Чернігів: «Деснянська правда», 2003. – 260 с.

2. Сухомлинський В. А. Директор школы– руководитель учебно-воспитательной работы. Автореф. дис. … канд.пед.наук. – К., 1955. – 16 с.

3. Сухомлинський В. О. Людина неповторна //Сухомлинський В.О. Вибрані твори в п’яти томах. – Т.5. – К.: Радянська школа, 1977. – С. 80-96.

4. Сухомлинський В. О. Сто порад учителеві //Сухомлинський В. О. Вибрані твори в п’яти томах. – Т. 2. – К.: Радянська школа, 1976. – С. 419–656.