Accessibility Tools

ЗНАЧЕННЯ КАВЕР-ВЕРСІЙ В КОНТЕКСТІ ВИКОНАВСЬКОЇ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ СУЧАСНИХ ВОКАЛЬНИХ ТВОРІВ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ У КЛАСІ ЕСТРАДНОГО ВОКАЛ

ФОЛОМЄЄВА Наталія Аркадіївна –

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри хорового диригування, вокалу та методики музичного навчання

Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка

e-mail: [email protected]

Анотація

  Стаття присвячена диференціації понять «рімейк» та «кавер – версія» в контексті виконавської інтерпретації сучасних вокальних творів, а також значенню виконавської інтерпретації сучасних естрадних вокальних творів для фахової підготовки у класі естрадного вокалу. В статті конкретизується зміст понять«виконавська інтерпретація», «рімейк», «кавер – версія», «трибьют – альбом».

Ключові слова: кавер – версія, рімейк, виконавська інтерпретація, фахова підготовка студентів, естрадний спів, музично-педагогічні навчальні заклади, Навчально-науковий інститут культури і мистецтв.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Адорно Т. Избранное: Социология музыки / Т. Адорно. – М.; СПб.: Университетская книга, 1999. – 445 с.

2. Василенко Л. М. Взаємодія вокального і методичного компонентів у процесі професійної підготовки майбутнього вчителя музики: дис. канд. пед. наук / Л. М. Василенко. – К., 2003. – 211 с.

3. Выготский Л. С. Психология искусства / Л. С. Выготский; под ред. М. Г. Ярошевского. – М.: Педагогика, 1987. – 345 с.

4. Гонтаренко Н. Б. Сольное пение: Секреты вокального майстерства / Н. Гонтаренко. – Ростов - на - Дону, 2006. – 155 с.

5. Давыдов С. К вопросу об интерпретации текстов джазовой музыки / С. Давыдов //Текст музичного твору: практика і теорія: Збірка статей. – Київ, 2001. – Вып. 7.– С. 180–191.