Accessibility Tools

ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МУЗИКАНТА ШИРОКОГО ПРОФІЛЮ ЯК ПРОБЛЕМА СУЧАСНОЇ МУЗИЧНОЇ ОСВІТИ

СИДОРЕНКО Тетяна Дмитрівна –

доцент кафедри музикознавства,інструментальної та хореографічної підготовки

Криворізького державного педагогічного університету

e-mail: [email protected]

Анотація

    У даній статті аналізуються можливості організації підготовки професійних кадрів для сфери культури та мистецтва на основі моделі становлення професійної майстерності музиканта широкого профілю. Розглядається сутність професійної підготовки музиканта широкого профілю. Виявляються її переваги в порівнянні з традиційною системою навчання фахівців в рамках вищої музичної освіти. Обґрунтовується важливість виховання широко освіченого професіонала в умовах соціально-економічної нестабільності.

Ключові слова: музикант широкого профілю, музична освіта, професійна підготовка, мистецька компетентність, міжпредметні зв’язки, музично-виконавські уміння, професійна мобільність.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Гольденвейзер А. Б. Об основных задачах музыкального воспитания. Несколько слов по поводу музыкального образования. [Електронний ресурс] – URL: http://www.mosconsv.ru/ru/book.

2. Мансурова А. П. К вопросу содержания модели профессионального музыканта широкого профиля // Вестник МГУКИ. – 2013. – № 1 (51). – С. 191–196.

3. Олексюк О. М. Музична педагогіка: навч. посібник / О. М. Олексюк. – Київ: ун-т ім. Б. Грінченка, 2013. – 248 с.

4. Стоянова Г. И. Художественная эмпатия – индикатор профессионального уровня педагога
музыканта // Учитель музыки От Орфея до ДиДжея. София: Авангард-Прима, 2016. – С. 43–46.

5. Шейко В. Культура та освіта в контексті світових глобалізаційних процесів // Українська культура в контексті світових глобалізаційних процесів / гол. ред. Г. Скрипник. – Київ: 2005. – С. 351.