Accessibility Tools

МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ДО ХОРМЕЙСТЕРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

КОКАРЕВА Елеонора Олексіївна –

кандидат педагогічних наук, доцент, в. о. завідувача кафедри методики музичного виховання, співу та хорового диригування

ДВНЗ «Криворізький державний педагогічний університет»

e-mail: [email protected]

Анотація

    У даній статті розглядається проблема підготовки студентів музичних спеціальностей вищих педагогічних навчальних закладів до роботи з хоровим колективом. Автором виокремлено хормейстерські компетенції, формування яких є необхідним для професійного становлення майбутніх учителів музичного мистецтва. У статті запропоновані форми та методи роботи для дисциплін диригентського й вокально-хорового циклу, систематичне та цілеспрямоване впровадження яких сприятиме якісній підготовці студента до хормейстерської діяльності.

Ключові слова: підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва, робота з хоровим колективом, хормейстерська діяльність, хорове диригування, диригент.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Амирова Л. Т. Дирижирование и чтение хоровых партитур: практическое пособие / Л. Т. Амирова. – Уфа: Изд-во БГПУ, 2010. – 60 с.

2. Асафьев Б. Музыкальная форма как процесс / Б. Асафьев. – Книги первая и вторая. – Ленинград: Музыка, 1971. – 376 с.

3. Безбородова Л. А. Дирижирование: учебное пособие / Л. А. Безбородова. – Москва: Просвещение, 1990. – 159 с.

4. Живов В. Л. Методика управлением хором / В. Л. Живов. – Москва, 2003. – 321 с.

5. Казачков С. А. От урока к концерту / С. А. Казачков. – Казань: Издательство Казанского университета, 1990. – 342 с.

6. Кокарева Е. О. Основи диригентської підготовки: навчально-методичний посібник / Е. О. Кокарева. – Кривий Ріг: КПІ ДВНЗ «КНУ», 2015. – 232 с.