Accessibility Tools

РОЛЬ ТА ВПЛИВ АВТЕНТИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ ТА КУЛЬТУРНОГО КОНТЕНТУ НА ПРОЦЕС ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ СТУДЕНТАМИ ЗВО

АНТОНІВСЬКА Марина Олександрівна –

викладач Київського національного університету культури і мистецтв,

ORCID ID 0000-0002-4451-3735

e-mail: [email protected]

Анотація

   Нинішня тенденція до глобалізації та нестримний розвиток інформаційних технологій підсилили роль англійської мови, яка стала універсальною мовою знань та комунікації. Сьогодні, ми стаємо свідками зростання усвідомлення важливості вивчення іноземних мов для успішної взаємодії з тенденцією глобалізації. У сучасній складній інформаційній ері, в якій ми живемо, процес вивчення іноземної мови у вищих навчальних закладах має пропонувати студентам більше, ніж просто загальне володіння іноземною мовою. Матеріали відіграють фундаментальну роль у мовній аудиторії, оскільки саме вони є засобом, що використовуються викладачем в процесі навчання. Автентичні матеріали, тобто матеріали, які не були розроблені для навчальних цілей, є потенційними інструментами навчання, завдяки автентичності мови та її тісному зв'язку з комунікативним підходом викладання мови. Враховуючи лінгвістичну та культурну природу автентичних матеріалів, можна зробити висновок, що належне та ефективне впровадження автентичних матеріалів та культурного контенту в контексті вивчення іноземної мови значною мірою впливає на результати опанування іноземної мови студентами ЗВО.

Ключові слова: автентичні матеріали, культурний контент, іншомовна концептосфера, соціокультурна компетенція, освітній процес

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Acar A. Standards and competence in English as an International Language pedagogy: Asian EFL Journal / Ahmet Acar. – British Virgin Islands: Asian EFL Journal Press, 2007. – 329 p.

2. Bacon S. & M. Finnemann. A study of the attitudes, motives, and strategies of university foreign language students and their disposition to authentic oral and written input: The Modern Language Journal / Susan Bacon & Michael Finnemann. – New York: The Modern Language Journal Press, 2011. – 473 p.

3. Chomsky N. Aspects of the theory of syntax / Noam Chomsky. – Boston, MA: MIT Press, 1965. – 247 p.

4. Hall J. K. Aprosaics of interaction: The development of interactional competence in another language. In E. Hinkel (ed.), Culture in second language teaching and learning / Jeffrey Hall. – Cambridge: Cambridge University Press, 1999. – 151 p.

5. Howatt A. A history of English language teaching / Anthony Howatt. – Oxford: Oxford University Press, 1984. – 417 p.

6. Hughes R. & M. McCarthy. From sentence to discourse: Discourse grammar and English language teaching / R. Hughes & M. McCarthy. – TESOL Quarterly, 1998. – 287 p.

7. Hymes D. On communicative competence. In J. B. Pride & J. Holmes (eds.), Sociolinguistics: Selected readings / D. Hymes. – Harmondsworth: Penguin Books, 1972. – 293 p.

8. McKay S. L. Teaching English as an international language: Implications for cultural materials in the classroom / S.L. McKay. – TESOL Journal, 2000. – 286 p.

9. Morrow K. Authentic texts and ESP. In S. Holden (ed.), English for Specific Purposes / K. Morrow. – London: Modern English Publications, 1977. – 117 p.

10. Morrow K. Principles of communicative methodology. In K. Johnson & K. Morrow (eds.), Communication in the classroom / K. Morrow. – Harlow: Longman, 1981. – 436 p.

11. Nunan D. Issues in second language acquisition research: Examining substance and procedure. In W. Ritchie & T. K. Bhatia (eds.), Handbook of second language acquisition / D. Nunan. – San Diego, CA: Academic Press, 1996. – 374 p.

12. Peacock M. The effect of authentic materials on the motivation of EFL learners / M. Peacock. – ELT Journal, 1997. –156 p.

13. Richards J.C. & T.S.Rodgers. Approaches and methods in language teaching / J. C. Richards & T.S.Rodgers. – Cambridge: Cambridge University Press, 1986. – 345 p.

14. Stuart G. & Nocon H. Second culture acquisition: Ethnography in the foreign language Classroom / G. Stuart & H. Nocon. – New York. The Modern Language Journal Press, 1996. – 449 p.


15. Sweet H. The practical study of language / H. Sweet. – London: Oxford University Press, 1899. – 523 p.