Accessibility Tools

МОВНІ ІГРИ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

КАПІТАН Тетяна Анатоліївна –

кандидат філологічних наук, доцент кафедри лінгводидактики та іноземних мов

Центральноукраїнського державного педагогічного університету

імені Володимира Винниченка

e-mail: [email protected]

Анотація

   У статті розглянуто роль гри як однієї з активних форм вироблення вміння спілкуватися іноземною мовою, обґрунтовано важливість гри для пожвавлення уроку, для досягнення природності в навчальному спілкуванні мовою, яку вивчають; для полегшення процесу засвоєння мовного матеріалу, вироблення зацікавленості до навчальної праці.

Ключові слова: гра, спілкування, мовленнєві навички, зацікавленість до уроку, концентрoвана увага, ефективність навчання.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Алесина Е. В., Ашкинази Н. С. Учебные игры на уроках английского языка / Е. В. Алесина, Н. С. Ашкинази // Иностранные языки в школе. – 1987. – № 4. – С. 66–67.

2. Бутко Г. В. Языковые игры на уроках английского языка в IV классе / Г. В. Бутко // Иностранные языки в школе. – 1987. – № 4. – С. 63– 65.

3. Верещагина И. Н., Притыкина Т. А. Обучение английскому языку в ІІІ классе четырехлетней специальной школы / И. Н. Верещагина, Т. А. Притыкина // Иностранные языки в школе. – 1988. – № 5. – С. 57–62.

4. Гудкова Л. М. Игры на уроках английского языка в младших классах / Л. М. Гудкова // Иностранные языки в школе. – 1988. – № 4. – С. 54– 55.

5. Пассов Е. И. Урок иностранного языка в средней школе / Е. И. Пассов – М.: Просвещение, 1988. – 223 с.