Accessibility Tools

ОСОБЛИВОСТІ МЕТОДИКИ ФОРМУВАННЯ ВОКАЛЬНО-ЕСТРАДНИХ НАВИЧОК У ШКОЛЯРІВ МОЛОДШИХ КЛАСІВ

ДУ Цзілун

аспірант Південноукраїнського національного педагогічного університету

ім. К. Д.Ушинського

[email protected]

Анотація

    У статті розглядаються проблеми виховного і розвивального впливу змісту й методів занять із школярами молодших класів у процесі навчання естрадному співу. Увага акцентується на неоднозначній ролі захоплень сучасних дітей естрадним мистецтвом та на необхідності створення методики, яка б дозволила використовувати цей феномен на користь їх особистісному й музичному розвитку.

Ключові слова: естрадний спів, школярі молодших класів, розвиток музичних здібностей, соціальне виховання, позакласні заняття.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Изюрова О. С. Детская вокальная эстрада в системе дополнительного образования / О. С. Изюрова // Известия российского государственного педагогического университета им. Герцена. – 2009. – № 102. – С. 184–186.

2. Кьон Н. Г. Підготовка магістрантів до виховання аматорів-співаків у вокальному гуртку // Матеріали міжнародної конференції «Художньоестетичне виховання молоді в умовах сучасних інформаційних процесів і технологій». − Одеса, 2011 р. – С. 14−16.

3. Левидов И. / Левидов И. И. Вокальное воспитание детей. − Л.: Тритон, 1936. − 53с.

4. Рева Ю. А. Естрадне мистецтво в соціокультурному процесі / Ю.А. Рева // Мистецтвознавчі записки: Зб. наук. пр. – Вип. 10. – К.: Міленіум, 2006. – С. 141−149.