Accessibility Tools

ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ФОРМУВАННІ ТВОРЧИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ

КІР’ЯНОВА Олена Василівна –

старший викладач кафедри мовної підготовки, педагогіки та психології

Харківського національного університету міського господарства імені О. М. Бекетова

e-mail: [email protected]

МАЛЮКОВА Ольга Юріївна –

викладач кафедри мовної підготовки, педагогіки та психології

Харківського національного університету міського господарства імені О. М. Бекетова

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті досліджено місце інформаційних технологій у формуванні творчих компетентностей майбутніх фахівців у контексті удосконалення механізмів їх застосування в умовах закладу вищої освіти. Використано наукові методи евристичного аналізу й узагальнення, причинно-наслідкових зв’язків і гіпотетико-дедуктивний метод, елементи системного підходу. Запропоновано науково-теоретичні й методичні заходи щодо удосконалення механізмів застосування інформаційних технологій як засобу формування творчих компетентностей майбутніх фахівців в умовах закладу вищої освіти.

Ключові слова: інформаційні технології, інформаційна грамотність, творчі компетентності, заклад вищої освіти, комп’ютер.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Войтович І. Моніторинг якості електронних освітніх ресурсів / І. Войтович, В. Сергієнко, С. Бондаренко // Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти, 2016. – Том 3. – Вип. 10. – С. 115–119.

2. Гуревич Р. С. Змішане навчання й інноваційні технології підготовки майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах / Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія // Порівняльна професійна педагогіка, 2017. – Том 7. – Вип. 1. – С. 106–112.

3. Гуржій А. М. Взаимосвязь информатизации общества и системы образования / А. М. Гуржій, В. В. Лапінський // Комп’ютер у школі та сім’ї, 2015. – №. 8. – С. 5–9.

4. Жалдак М. І. Проблеми інформатизації навчального процесу в середніх і вищих навчальних закладах // Комп’ютер у школі та сім’ї. – 2013. – № 3. – С. 8–15.

5. Козирєв М. П. Професійне становлення фахівця в умовах вищого навчального закладу / М. П. Козирєв, Ю. Р. Козловська // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. Серія психологічна, 2013. – Вип. 1. – С. 305– 313.

6. Кордонська А. В. Шляхи підвищення успішності студентів групи [Електронний ресурс]. URL: http://intkonf.org/kordonska-av-shlyahipidvischennya-uspishnosti-studentiv-grupi/#comment141640

7. Левченко О. О. Інноваційна освіта: поширення інформаційно-комунікаційних технологій підвищення професіоналізму в
діяльності педагога / О. О. Левченко, О. Ом. Левченко [Електронний ресурс]. URL: https://docs.google.com/document/d/1k0SsXPJiVUUkS Ojo3U8MfoBf_mYf7DR1WbDSXbUSHEc/edit

8. Литвин Л. Менеджмент освітніх інновацій: сутність та особливості впровадження [Електронний ресурс] / Л. Литвин, Р. Горбатюк // Соціальноекономічні проблеми і держава, 2013. – Вип. 1 (8). – С. 108–115.