Accessibility Tools

МОДЕЛЬ ПРОФЕСІЙНОЇ ТОЛЕРАНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

СТУКАЛЕНКО Зоя Михайлівна –

кандидат педагогічних наук, викладач

кафедри музично-теоретичних та інструментальних дисциплін

Центральноукраїнського державного педагогічного університету

імені Володимира Винниченка

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті представлено модель формування професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва. Розглянуто низку вимог до процесу проектування моделі, ураховуючи взаємопов’язані структурні елементи, а саме: мету, завдання, підходи та принципи, етапи роботи, напрямки діяльності, особливості суспільних і особистісних потреб, фахові знання, вміння, навички та особливості контролю, оцінювання результативності.

Ключові слова: модель, професійна толерантність, майбутній вчитель музичного мистецтва, фахова підготовка, принципи, підходи, етапи .

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Баткин Л. М. Итальянское Возрождение в поисках индивидуальности / Л. М. Баткин. – М.: Наука, 1989. – С. 26–31.

2. Загвязинский В. И. Педагогическое творчество учителя / В. И. Загвязинский. – М.: Педагогика, 1987. – 312 с.

3. Кузьмина Н. В. Методы системного педагогического исследования / Н. В. Кузьмина. – Л. : ЛГУ, 1980. – 172 с.

4. Реан А. А. Социальная педагогическая психология / А. А. Реан, Я. Л. Коломенский. – СПб.: Питер, 1999. – 268 с.

5. Стукаленко З. М. Формування професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва в процесі фахової підготовки: дис. …на здоб. ступ. канд. пед. наук: 13. 00. 04 / З. М. Стукаленко. – Кіровоград, 2016. – 296 с.

6. Тодорцева Ю. В. Формування толерантності майбутніх учителів у процесі професійної підготовки: дис. …на здоб. наук. ступ. канд. пед. наук: 13.00.07 / Ю. В. Тодорцева. – Одеса, 2004. – 277 с.