Accessibility Tools

ОГЛЯД АСПЕКТІВ ПРЕДМЕТНО-ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ПРИ ВИВЧЕННІ ШКІЛЬНОГО РЕПЕРТУАРУ

ПАРФЕНТЬЄВА Ірина Петрівна –

кандидат педагогічних наук, доцент

кафедри музичного мистецтва Миколаївського національного університету

ім. В. О. Сухомлинського

e-mail: [email protected]

Анотація

  У статті розгладяються особливості предметних компетенцій галузі Музичне мистецтво, виділяються складові загальної професійної та професійно-предметної компетентностей вчителя музичного мистецтва. Аналізується провідний компонент музично-виконавської компетентності вчителя – система музичновиконавських компетенцій та розглядається процес формування певних професійних компетенцій під час вивчення шкільного репертуару.

Ключові слова: предметна компетентність, шкільний репертуар, вчитель музичного мистецтва.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Вяземский, Е. Е. От основ профессионального мастерства к основам профессиональной компетентности /Е. Вяземский // История. Газета Изд. дома «Первое сентября».– 2010. – № 20. – С. 34–39; № 12. – С. 41–46; № 10.– С. 36–40.

2. Гадалова І. Г. Методика викладання музики у початкових класах: Навч. посібник. – К.: ІСДО, 1994. – 272 с.

3. Дмитриева Л. Г., Черноиваненко Н. М. Методика музыкального воспитания в школе: Учеб. для учащихся пед. уч-щ по спец. 03.05.00 «Муз. воспитание», 03.07.00 «Преподавание в нач. классах общеобразоват. шк.» / Л. Г. Дмитриева, Н. М. Черноиваненко. – М.: Просвещение, 1989. – 207 с.

4. Зимняя И. А. Ключевые компетенции – новая парадигма результата образования // Высшее образование сегодня, № 5, 2003. − С. 4−18.

5. Никитенко Н. А. Компетентностный подход в профессиональной подготовке педагога /Н. А. Никитенко // Завуч для администрации школ. – 2009. – № 6. – С. 112–116

6. Чижевський Б. Г. Загальноєвропейський аспект формування змісту освіти в Україні // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Стандарти загальної середньої освіти. Проблеми, пошуки, перспективи» – Київ, 1996. – С. 129–132.