Accessibility Tools

КОМУНІКАТИВНО-КОМПЕТЕНТНІСНИЙ КОМПОНЕНТ МУЗИЧНО-ВИКОНАВСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА З ВИКОРИСТАННЯМ СУГЕСТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

МІЩАНЧУК Вікторія Миколаївна –

кандидат педагогічних наук, завідувач

кафедри музикознавства, інструментальної та хореографічної підготовки

Криворізького державного педагогічного університету

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті розглядається комунікативно-компетентнісний компонент у структурі музично-виконавської підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва з використанням сугестивних технологій. Визначена актуальність впровадження сугестивних технологій у навчальний процес вищих музичних закладів України. Наголошується на важливості оволодіння компетенціями у галузі музичного мистецтва, компетенціями щодо використання сугестивних засобів навіювання у процесі музично-виконавської підготовки для розкриття внутрішнього потенціалу особистості та реалізації нею своїх здібностей та можливостей у практичній діяльності.

Ключові слова: компетентність, комунікація, музично-виконавська підготовка, майбутній вчитель музичного мистецтва, сугестивна технологія, емоційна культура, емпатія.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Економова О. С., Бахонько Н. М. Формування навичок музично-педагогічного спілкування як передумова самостійної професійної діяльності майбутнього педагога музиканта / О. С. Економова, Н. М. Бахонько // Теорія і методика мистецької освіти: збірник наукових праць. – Київ: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2001. – Вип. 2 – С. 122–134.

2. Каган М. С. Мир общения: Проблема межсубъектных отношений / М. С. Каган. – Москва: Политиздат, 1988. – 319 с.

3. Козир А. В., Федоришин В. І. Вступ до акмеології мистецької освіти: навч.-методич. посіб. / Алла Володимирівна Козир, Василь Ілліч Федоришин. – Київ: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2012. – 263 с.

4. Могилей И. В. Формирование эмоциональной культуры будущих учителей музыки: автореф. дис. канд. пед. наук: 13.00.04 / И. В. Могилей. – Кривой Рог, 2000. – 18 с.

5. Падалка Г. М. Педагогіка мистецтва (Теорія і методика викладання мистецьких дисциплін) / Галина Микитівна Падалка. – Київ: Освіта України, 2008. – 274 с.

6. Психология музыкальной деятельности. Теория и практика: учебное пособие для студентов музыкальных факультетов высших педагогических учебных заведений / Под. ред. Г. М. Цыпина – Москва: Академия, 2003. – 368 с.

7. Рудницька О. П. Педагогіка: загальна та мистецька: навч. посібник / О. П. Рудницька. – Київ: ТОВ «Інртерпроф», 2002. – 270 с.